Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne

Współczesne systemy kształcenia wymagają równoległego zdobywania wiedzy jak również umiejętności. Wspieramy systemy kształcenia projektując, budując i wdrażając specjalne stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne. Wyposażamy pracownie automatyki przemysłowej w szkołach technicznych zawodowych, średnich oraz uczelniach wyższych.

Projektujemy, budujemy i wdrażamy specjalne stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne umożliwiające naukę i szkolenie w obszarach automatyzacji procesów produkcyjnych.

Obiektowe stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne

Obiektowe stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne - przeznaczone są do aplikowania w szkołach gdzie odbywa się edukacja zarówno teoretyczna jak i praktyczna w obszarze automatyzacji procesów produkcji.

Obiektowe stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne bardzo dobrze sprawdzają się w dedykowanych klasach, pracowniach lub laboratoriach dla praktycznej nauki zawodu.

Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne sieci przemysłowych

Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne sieci przemysłowych - przeznaczone są głównie do edukacji prowadzonej w obszarach funkcjonowania i działania sieci przemysłowych czasu rzeczywistego.

Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne sieci przemysłowych spełniają swoje funkcje dydaktyczne również podczas obrazowania zadań jakie stoją przy ich projektowaniu, tworzeniu, uruchamianiu i eksploatacji.

Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne pulpitowe

Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne pulpitowe - umożliwiają stanowiskową edukację dla przyszłych osób zajmujących się szeroko rozumianą automatyzacją produkcji.

Stanowiska szkoleniowo-dydaktyczne pulpitowe w łatwy sposób wizualizują pracę i dostarczają cennych wartości dydaktycznych.

 

 

W przypadku pytań prosimy o kontakt:
tel. 22 815 83 20
e-mail: automatyzacja@imbigs.lukasiewicz.gov.pl